תקני בטיחות למוצרי קבוצת סולארי

בקבוצת סולארי אנו שמים דגש מהותי ובלתי מתפשר על איכות, מקצועיות, בטיחות ואמינות. לכן כל המוצרים אותם הקבוצה מספקת, כמו גם כל השירותים והתהליכים שסולארי מבצעת, עומדים בתקנים הרלוונטיים, הן בסטנדרטים בינלאומיים והן בסטנדרטים פרטניים לשוק הישראלי.

תקן ISO:9001

כעדות להבטחת האיכות שלנו, קבוצת סולארי מחזיקה בהסמכה של תקן ISO:9001 לניהול איכות. זהו התקן הרחב והמחמיר ביותר למערכות ניהול איכות.

תקן CE

כל מוצרי סולארי עומדים בדרישות תקן CE וכוללים סימון מוטבע. תקן CE הינו התקן האירופי הרשמי והמוביל לבדיקת אחידות ואיכות בנושאי בטיחות והגנה סביבתית במוצרי חשמל וטכנולוגיה.

תקנים מקצועיים למשאבות חום

כל משאבות החום שסולארי מייבאת, מייצרת ומתקינה עומדות בתקנים המקצועיים הרלוונטיים, כולל תיעוד רשמי כמובן. אלו תקנים לגבי בטיחות, מערכות חשמל וכיוצא באלו.

תקנים מקצועיים ליתר המוצרים

כאמור, כל המוצרים אותם קבוצת סולארי מציעה ללקוחותיה הפרטיים והמוסדיים, עומדים בתקנים הבינלאומיים והישראליים המתאימים, עם תעודות הסמכה ותיעוד. זה נכון למערכות הסקה מרכזית, פתרונות חימום ביתי, צ’ילרים, מערכות בקרה להתייעלות אנרגטית וכן הלאה.

רוצים לשמוע עוד ולהבין לעומק לגבי התקנים אותם קבוצת סולארי מיישמת ושבהם היא עומדת? פנו אלינו היום ונשמח להסביר ולתת לכם הצעת מחיר חינם על פתרונות חימום מתקדמים.

    רוצה לשוחח תחזרו אלי פנייה בווצאפ
    נגישות
    × היי :)