מערכת חימום תת רצפתית מערכת חימום תת רצפתית

מערכות חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי מהווה את אמצעי חימום הבית הנעים והטוב ביותר, חימום שחד משמעית הופך את הנוחות לדרך חיים! כיום, בזכות הטכנולוגיות המתקדמות והיעילות שאנו בסולארי מציעים ללקוחותינו בתחום מערכות הסקה מרכזית תת רצפתית, אתם מקבלים חימום נעים וגם חסכוני באנרגיה ובכסף.

קבוצת סולארי מייבאת, מייצרת, משווקת ומתקינה מערכות חימום ביתי תת רצפתיות, מבוססות מים חמים  ומשאבות חום חדשניות, מבית המותגים המובילים בתחום. השירות מתאים למערכות חדשות לחלוטין וגם במסגרת הסבת מערכות חימום ישנות (מבוססות סולר או גז) למודל פעולה חדשני, אמין וחסכוני. היפרדו לשלום מהמחירים הגבוהים והטרחה של חימום מבוסס סולר וגז והיכנסו לעולם היעיל, החדשני והאקולוגי של משאבות חום!

חימום רצפה מבוסס מים המחוממים על ידי משאבת חום הוא השיטה האמינה, החסכונית והנעימה ביותר לחימום הבית – כאשר מצרפים לכך את העובדה שאלו מערכות עם כמעט אפס תחזוקה, ללא הצורך למלא מיכלי אגירת סולר או גז ועם האחריות המצוינת של חברת סולארי, מדובר ללא ספק על עסקה מנצחת שתבטיח לכם המון חורפים נעימים וחמים.

לצד חידושים טכנולוגיים המשפרים אף יותר את יעילות מערכות החימום מבוססות משאבות החום, ישנה גם הוזלה מתמשכת של המערכות והטכנולוגיות בשוק – כך שחימום רצפה היום הוא כבר ממש לא יקר כמו בעבר. גם אתם יכולים להגשים חלום ולקבל רצפה חמה ומפנקת וחימום יעיל, נעים משתלם בכל הבית!

פתרונות חימום לרצפה מבית קבוצת סולארי

  • התקנת מערכת חימום רצפתי מבוססת מים ומשאבת חום, לשוק הפרטי והמוסדי – החימום הנעים, האיכותי, האמין ועכשיו גם החסכוני ביותר. התקנת מערכות חדשות בבנייה חדשה, התקנת חימום תת רצפתי במהלך שיפוץ או הסבת מערכות חימום מרכזיות לעבודה על בסיס משאבת חום אמינות ויעילות אנרגטית.
  • יבוא, תכנון והתקנת מערכות חימום בטוחות במיוחד – ללא קרינה אלקטרומגנטית, ללא סכנת כוויות או התלקחות ותוך עמידה בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.
  • חלוקת הבית לאזורי טמפרטורה שונים – לחיסכון באנרגיה ולהתאמה אישית מושלמת של החימום בכל חדר ואזור.
  • אפשרות למערכות הכוללות חימום תת רצפתי וגם חימום בריכת שחיה / ג’קוזי / מי רחצה וצריכה.
  • ניתן לשלב מרכיבים שונים ומיוחדים במערכת החימום – מחממי מגבות או רדיאטורים למשל.

מערכת חימום רצפה על בסיס מים חמים ומשאבת חום מצריכה בנייה והתקנה של תשתית, צנרת מיוחדת ובידוד לפני יישום פתרון הריצוף שבחרתם. ניתן להתקין את צנרת החימום והתשתית מתחת לכל סוג של רצפה וכל פתרון חיפוי או ריצוף (פרקט, אריחים, בטון מוחלק וכו’). הצנרת מחולקת לאזורי הפעלה ושליטה ומחוברת בצורה נגישה למרכזת המערכת, עם ארון שירות נוח ואסתטי, ובהמשך למחשב ולממשק השליטה והבקרה. אתם יכולים לבחור היכן להפעיל את החימום התת רצפתי, באיזו טמפרטורה ושאר פרמטרים להתאמה אישית ולניהול יעיל של המערכת שלכם. 

משאבת החום היא הפתרון החכם והמהפכני לחימום המים במערכת החימום המרכזי שלכם. עבורכם היא תיראה פשוט כמו יחידה חיצונית של מזגן, אך בפנים מתחולל תהליך פיזיקלי “מופלא” המפיק חום מהאוויר עצמו – כולל בימי חורף קרים במיוחד! היחידה החיצונית מותקנת במיקום המועדף עליכם (על הגג, צמוד לקיר חיצוני וכו’), תוך הקפדה על אסתטיות ודיוק בהתקנה. המערכת מסחררת את המים החמים בתוך הצנרת שמתחת לרצפה, החום עולה כלפי מעלה ומחמם את כל החלל בצורה הכי יעילה ונעימה ועם השמירה האופטימאלית על המסה התרמית בחדר – אין כמו הפינוק של רצפה חמה ביום חורף קר!   

חימום לריצפה משאבת חום ומבוסס מים חמים – יעילות אנרגטית, אמינות ללא פשרות, חסכוני להפעלה ואקולוגי. פתרון חימום מרכזי המתאים בדיוק לתנאים בישראל ובטיחותי במיוחד – חימום מפנק ויוקרתי בבית שלכם!

יתרונות מערכת חימום רצפתי במים חמים

  • חימום זול בהשוואה לחלופות – מערכת תת רצפתית מבוססת משאבת חום מאפשרת חימום איכותי ונעים של כל הבית, בעלות נמוכה משמעותית לעומת חלופות אחרות של חימום מרכזי – למשל מערכות מבוססות סולר, גז או נפט וכמובן שבהשוואה למערכות חימום תת רצפתי עם גופי חימום חשמליים מתחת לריצוף. החיסכון הכספי במערכת משאבת חום מבית סולארי יכול להגיע למעל 50% בהשוואה לחלופות והחימום הרבה יותר נעים ואחיד לעומת מזגן.
  • פתרון חימום בטיחותי – במערכת חימום תת רצפתית מבוססת משאבת חום, המים בצנרת לא עוברים טמפרטורה של 45 מעלות צלזיוס. מכאן, שזהו פתרון חימום מרכזי בטיחותי במיוחד – צנרת המים תת רצפתית ואין מגע ישיר עם מקור החום וכך גם אין סכנה לכוויות או התלקחויות. בסולארי אנו עושים שימוש בצינורות וברכיבי המערכת האמינים והטובים ביותר בתעשייה, כך שבפועל כמעט ואין סיכון לנזילות.
  • שיטת החימום הנעימה ביותר – עם מערכת חימום תת רצפתית כל הבית שלכם ירגיש חם, נעים ומזמין, עם הפינוק הכיפי של רצפה חמימה שאפשר ללכת עליה יחפים. החום מתפזר באופן אחיד בכל החדר, הודות לכך שהוא עולה מהרצפה ולכן המסה התרמית הנוצרת יציבה מאוד – מה שתורם ליעילות כלכלית וטכנית של המערכת.
  • סופסוף חימום שלא מייבש את החדר – אחת התלונות המרכזיות בנוגע לחימום עם מזגן, היא שזה מייבש את האוויר ובחדר נוצרת אווירה מחניקה ולא נעימה. לעומת זאת, חימום תת רצפתי עם צנרת מים חמים מתחת לריצוף, עושה בדיוק את ההיפך – חימום אחיד של כל החלל, בלי לייבש את האוויר כלל ותוך יצירת אווירה ביתית, כיפית ונעימה ביותר.
  • פתרון חימום אסתטי – הרוב המוחלט של מערכת החימום התת רצפתי, הוא כמובן נסתר מהעין. זה יוצר פתרון חימום מרכזי מאוד אסתטי, נעים לעין ואשר מאפשר חופש עיצובי מוחלט. אפילו אם המערכת שלכם כוללת רדיאטורים חיצוניים, זהו פתרון חימום אסתטי משמעותית בהשוואה לתנורים, מפזרי חום, תנורי אינפרא-אדום ורדיאטורים ניידים מגושמים.
  • חימום מרכזי ללא תחזוקה ובלאי – מערכת חימום תת רצפתי מרכזית המבוססת על משאבת חום וצנרת חדישה, מספקת אמינות מעולה וחסרת תחרות – בעיקר למול חלופות מבוססות סולר או גז. ממש אין צורך בתחזוקה שוטפת למערכת וכשמגיע החורף, פשוט מדליקים אותה ונהנים מחימום נעים במיוחד. בנוסף, מערכות אלו כמעט ולא סובלות מבלאי ושחיקה (כי אין שריפה של כלום בתהליך החימום!) ולכן אתם מקבלים ראש שקט וחיסכון כספי נוסף.
  • חימום מרכזי עם מצפון אקולוגי נקי – ההיבט האקולוגי הוא קריטי בבחירת פתרונות אנרגטיים, ביתר שאת כאשר מדובר על חימום. יתרון מהותי של חימום מרכזי מבוסס משאבת חום וצנרת מים חמים הוא שזהו הפתרון האקולוגי ביותר והכי יעיל אנרגטית מכל החלופות האחרות של חימום מרכזי. לצד חיסכון משמעותי באנרגיה והיעדר מוחלט של הצורך בשריפת דלקים פוסיליים, גם אין זיהום אוויר ישיר בדומה לתופעה הקשה הנוצרת מקמיני עצים. אנו גם מיישמים בידוד איכותי במיוחד, המשדרג אף יותר את היעילות האנרגטית, הכלכלית והאקולוגית של המערכות.  

 

חולמים על חימום תת רצפתי? מחפשים את הטוב ביותר לחימום הבית? צרו קשר היום עם קבוצת סולארי ובחורף הקרוב תתחממו בנעימים ואפילו תחסכו כסף!

שאלות נפוצות

כמה זמן ייקח לכל הבית להתחמם? (מתייחס לבית בגדול 150 מ"מ)

חימום ראשוני לוקח מספר שעות, נגיד 4-5 שעות. אבל – וזה מה שחשוב, המטרה בחימום תת רצפתי היא להשאיר את הבית חם כל החורף. משיגים את זה על ידי עבודה רציפה של המערכת כל החורף. לפי טרמוסטט (שליטה על טמפ) ולפי שליטה על שעות העבודה של המערכת.

מתי כדאי להתקין מערכת חימום תת רצפתי? רק בשלב הבניה של הבית או בכל שלב בו רוצים?

היות וחימום הוא מתחת לרצפה אפשר להתקין את המערכת רק בעת בניית בית חדש, או בעת שיפוץ כולל הכולל את הרמת הריצוף הישן. בגלל שיש להתקין את המערכת מתחת לריצוף הבית, לא ניתן להתקין מערכת חימום בשלב מאוחר יותר (דורש הרמת הריצוף הקיים).

אם מתכננים להתקין חימום רצפתי, האם הוא משפיע על סוג הריצוף שיש לבחור לבית?

אפשר לעבוד עם כל סוגי הריצוף (גם עם קרמיקה וגם עם אבן טבעית וגם פרקט). אין בעיה עם אף חומר ואין אחד שעדיף על השני.

מהם הוראות הבטיחות? האם יש סכנה לנזילה או כל תקלה אחרת?

אין הוראות בטיחות מיוחדות בניגוד לאמצעי חימום אחרים. בחימום תת רצפתי אין שום הגבלת בטיחות ואין שום סכנה. החום מגיע מתחת לריצוף כך שאין קרינה או סכנת נזילות. לא כדאי כמובן לקדוח ברצפה.

איך נדע מה טוב יותר - מערכת חימום על מים או על חשמל?

מערכת חימום על מים שעובדת עם משאבת חום דורשת רבע מעלות הפעלה שוטפת של מערכת חשמלית כלשהיא, במערכות מים חמים בניגוד לחשמל אין סכנת קרינה כי אין חוטי להט מתחת לריצוף.

כיצד המערכת עוזרת בחיסכון הוצאות משק הבית?

מאחר ומדובר ברבע מן העלות לעומת חימום בעזרת חשמל הרי שהחיסכון הוא משמעותי.

האם יש הוראות תחזוקה שוטפות שעלינו להכיר?

לא. מומלץ בהפעלה ראשונה לפני כל חורף להפעיל ולוודא שהכל עובד כהלכה. במידה ולא לפנות למומחים. מעבר לזה אין הוראות תחזוקה מיוחדות.

    לקבלת הצעת מחיר

      רוצה לשוחח תחזרו אלי פנייה בווצאפ
      נגישות
      × היי :)