חימום מקוואות - להיטהר במים חמים ונעימים. בזול!

סולארי משווקת, מתכננת ומתקינה מערכות חימום מקוואות בכל רחבי ישראל. החברה כבר התקינה כמה וכמה מערכות מבוססות משאבת חום במקוואות בסדרי גודל שונים, אשר מספקות לטובלים מים חמים ונעימים מדי יום, לאורך כל השנה.

מערכת חימום מקווה מבוססת משאבת חום המשיגה חיסכון מיידי של עד 70%!

חימום מקוואות מבוצע באמצעות טכנולוגיית משאבות חום, שיטה חכמה ופשוטה הרותמת את החום הנמצא באופן טבעי באוויר ודרך תהליך פיזיקלי מחממת מים לטמפרטורות אופטימאליות לטבילה – כולל בטמפרטורות חיצוניות נמוכות ביותר.

קבוצת סולארי מתקינה מערכות הסקה חדשות על בסיס משאבות חום וכמו כן מציעה שירותי הסבת מערכות חימום קיימות כך שתהיינה יעילות וחסכוניות יותר – למשל הסבת מערכת חימום מקווה מתנורי גז או סולר למערכת מבוססת משאבת חום.

  • שליטה קלה ונוחה על טמפרטורת המים, להתאמת החום לעונת השנה.
  • התאמת תפוקת משאבת החום לגודל המקווה, לכמות הטובלים ולדרישות נוספות כגון מקלחות, חימום תת רצפתי וכו’.
  • הדרך הזולה והיעילה ביותר לחמם מקווה לעומת כל אלטרנטיבה אחרת.
  • אמינות ויעילות מוכחות, מינימום אחזקה ותחזוקה ומים חמים ונעימים ברציפות.
  • חיסכון אדיר בעלויות האנרגיה של המקווה, מבלי להתפשר כלל על איכות המים ויכולת ההתאמה האישית.
  • אפשרות שילוב מערכת בקרה אינטרנטית ותואמת מובייל לניטור ובקרה על מערכת החימום.

צרו איתנו קשר היום והמקווה שלכם בדרך הבטוחה להיות נעים, חמים וחסכוני!

סולארי - פתרונות חימום למקווה
ברחבי הארץ מופעלים מאות מקוואות טהרה לנשים. חסכון של אלפי שקלים בשנה מושג בהסבה פשוטה ומהירה מתנור סולר למשאבת חום.
חימום מקוואות נשים יקנעם עילית
משאבת חום במקום תנור גז, ומשאבת חום במקום תנור סולר הותקנו במקוואות הנשים של המועצה הדתית יקנעם עילית, במימון משרד הדתות.
חימום מקווה מודיעין-עילית
מערכת חימום מקווה גברים הכולל שני בורות לטבילה ו-12 ראשי מקלחת. מאות טובלים מדי יום. בעבר חומם בסולר, והיום כולל משאבות חום, אגירה ומערכת בקרה.

שאלות נפוצות

האם המערכת מחממת רק את בור הטבילה או גם את המקלחות?

מערכת חימום מקווה מבוססת משאבת חום מבית קבוצת סולארי מספקת פתרון חימום מים מקיף, מלא ומותאם אישית לכל מקווה, מהקטן ועד הגדול ביותר. המערכת מחממת את בור הטבילה וגם את מי המקלחות והברזים באתר, בצורה יעילה, אמינה וחסכונית בהוצאות אנרגיה ותחזוקה. יתרה מזאת, ניתן ליישם מערכת שלא רק מחממת את מי הטבילה והרחצה אלא גם נותנת מענה של הסקה מרכזית למבנה – דרך חימום תת רצפתי או דרך רדיאטורים.

האם הפעלת המערכת יוצרת רעש או זיהום אוויר?

ממש לא! מערכת חימום מקווה טהרה מבית קבוצת סולארי מבוססת על משאבת חום, אשר פועלת על בסיס חשמל ובצורה חסכונית ושקטה מאוד. משאבת החום מייצרת רעש הדומה לרעש של יחידה חיצונית של מזגן – והיחידה החיצונית נמצאת כמובן בחוץ. אין כלל זיהום אוויר כי המערכת כולה עובדת על בסיס חשמל, בתהליך פיזיקלי חכם ויעיל וללא כל שריפת דלקים כמו בפתרונות מיושנים, יקרים ומזהמים של תנורי סולר וגז לחימום מים.

כמה תחזוקה מערכת חימום מקווה כזו מצריכה?

בפועל, כמעט ואפס תחזוקה. משאבות החום שסולארי משתמשת בהן במערכות שלה הן האמינות והמתקדמות ביותר בשוק והן ויתר מרכיבי המערכת פשוט עובדים. התחזוקה נמוכה מאוד והלכה למעשה כמעט ואינה קיימת, האמינות גבוהה מאוד וגם במקרים הנדירים שבהם יש תקלה או תחזוקה נדרשת, הצוותים שלנו מגיבים מהר ומאפשרים למקווה המשך עבודה רגילה ואיכותית במהירויות שיא. 

האם מערכת חימום המקווה עומדת בכל דרישות ההלכה?

כמובן! חלק בלתי נפרד מתכנון והקמה של מערכות חימום מקוואות עם קבוצת סולארי כולל התאמה מלאה, מפוקחת ואמינה לכלל הדרישות ההלכתיות כך שמקווה הטהרה נותר טהור ועומד במלואו בדרישות הלכתיות ורבניות. אנו גם קשובים לבלניות ולמנהלי ומנהלות המקווה ומספקים מענה מלא, הלכתי ואיכותי לכל צורך, בקשה או דרישה בהקשר למערכת. 

עד כמה מערכת משאבת חום לחימום מקווה תורמת לחיסכון בעלויות?

המון! עם מערכת מבוססת משאבות חום לחימום מקוואות טהרה וטבילה ניתן להגיע לחיסכון של עד 70% בהוצאות האנרגיה של האתר, תוך כדי שיפור היעילות, שיפור איכות ויציבות חימום המים ומתן שירותים טובים ומשודרגים למשתמשות ומשתמשי המקווה. נדגיש שוב כי המערכת יכולה גם לתת מענה להסקה מרכזית למקום, חימום תת רצפתי וכמובן חימום מים למקלחות וכיורים.

    רוצה לשוחח תחזרו אלי פנייה בווצאפ
    נגישות
    × היי :)